1.- Promoure les publicacions en català
Comentaris (0)

OBJECTIUS

Valora el grau d’importància que tenen per a tu els objectius que es presenten a continuació:
Per cada ítem marca un dels colors:
verd Molt important
verd Bastant important
verd Poc important
verd Gens important
verd Ns/Nc

2.- Promoure les publicacions en anglès
Comentaris (5)
3.- Promoure recursos lingüístics de suport a la recerca
Comentaris (0)
4.- Promoure els equips de treball multilingües
Comentaris (0)

Valora les propostes següents segons el grau de prioritat que hi assignaries. Per cada ítem marca un dels colors:

verd Molt prioritària
verd Bastant prioritària
verd Poc prioritària
verd Gens prioritària
verd Ns/Nc

Per ajudar a prioritzar, com a màxim pots marcar 2 respostes en verd verd
(Recorda que pots modificar qualsevol valoració clicant la icona desfer )

5.- Donar suport a la divulgació científica que afavoreixi simultàniament l’ús de l’anglès i del català (per exemple, si la tesi s’ha redactat en català, que es pugui obtenir un ajut per a revisar un article publicable de la tesi en anglès...)
Comentaris (1)
6.- Promoure accions formatives adreçades al personal docent i investigador destinades a preparar, redactar i comunicar treballs d’investigació en llengües estrangeres
Comentaris (0)
7.- Donar suport a la revisió lingüística d’articles en anglès abans de ser publicats
Comentaris (2)
8.- Donar suport a l’elaboració de materials de referència en diverses llengües (vocabularis i terminologia específica multilingües, traduccions de textos de referència, etc.)
Comentaris (0)

Gràcies per contestar aquest apartat.

Si us plau, respon el següent qüestionari: 6. PARTICIPACIÓ I COMUNICACIÓ (Temps estimat: 1min )

-> Tornar a la pàgina principal



Comentaris generals fets al fòrum
En general, penso que l'ús de la llengua catalana a la UAB està en ple retrocés, de manera que hauria de ser la llengua prioritària en l'ús de docències i investigacions.
Escrit per Anna Casellas el 15 / 11 / 2007
És evident que si no hi ha una política que contempli fonamentalment: a) que els seneca i erasmus coneguin abans de venir que hi ha ús de docència en català b) que hi hagi un web dinàmic i bo on puguin aprendre català per la xarxa c) que en arribar hi hagi un aprenenatge teòric i aules de conversa i d) que materials, docència, etc. siguin en català ja podem fer enquestes que la realitat és aclaparadora, arribo d'un congrés de València i malgrat els esforços la pinça política institucional-mercat espanyol és abassegadora. Només fent que el català sigui útil -o sigui a docència- respectarem el dret d'alumnes i professors vers la llengua pròpia, si sempre acabem quantificant només per un estudiant que afirma no entendre tot i haver estat escolaritzat a vegades ací, el català el professorat fa la docència en castellà. Els professors haurien de predicar amb l'exemple i usar més en català.
Escrit per Josep M. Figueres el 17 / 11 / 2007


Aquest fòrum ha tingut 944 valoracions [Participa-hi!] [Veure Resultats]