Tema 5: Aparcaments
View the results for this forum   
You are viewing the results organized by item number. Order items by level of agreement.   

5.1    Hi ha una extensa xarxa d’aparcaments soterrats.

(17 / 22%)

(35 / 46%)

(19 / 25%)

(5 / 7%)
    
 
 Number of assessments : 76

Comments (4)
Cal fer un política d'abaratament de preus, tant de compra com de preu de hora.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

ajuden molt els que hi han però són insuficients. Crec que quan comprem una nevera pensem on la col·locarem i on l'endollarem i en canvi no pensem on "dormira" el nostre cotxe. Malgrat això és unproblema la tipologia de vivenda de planta i pis que renuncia a un portal per la necessitat d'un parking, Això fa més lletjwea la nostra ciutat
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

Totalment d'acord. Les plantes baixes amb garatge fan menys amable la nostra ciutat, sobretot el tros de baix a mar
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011

i són molt cars. i on és el cotxe elèctric!?
Written by AnnaP at 06 / 03 / 2011


5.2    És positiva l’existència d’actuacions que restringeixen l’aparcament i fomenten la reducció de l’ús del vehicle privat.

(37 / 48%)

(22 / 29%)

(16 / 21%)

(2 / 3%)
    
 
 Number of assessments : 77

Comments (11)
no n'hi ha suficients, només cal veure l'aparcament de Països Catalans
Written by rogermelcior at 05 / 03 / 2011

Si no tenim uns bons transports pùblics, cal donar sol.lució amb aparcaments lliures.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

s'hauria de fer pàrquings dissuassoris. Disminuïnt l'aparcament només fas que la gent facis més voltes per aparcar...
Written by AnnaP at 06 / 03 / 2011

S'hauria de fomentar la reducció de l’ús del vehicle privat potenciant altres alternatives com l'ús de la bicicleta o els trajectes a peu adequant i fent agradables i segurs els camins. Un exemple clar són els camins escolars que van als instituts Isaac Albéniz, Pompeu Fabra i Pau Gargallo.
Written by ampaisaacalbeniz at 08 / 03 / 2011

esta bien que la gente se acostumbre a usar el transporte publico o vaya andando por la ciudad, pero todo pasa por que el transporte publico nos empiece a tratar como personas que pagamos demasiado por un pesimo servicio, sin unas frecuencias de paso fiables y mas seguidas nunca se conseguira que la gente deje el coche en casa
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

no és positiva quan no va acompanyada d' unes mesures alternatives efectives. Per exemple a altres ciutats on es restringeix el transport privat ja s´ha passat abans per tancar totalment l' accés al centre de la ciutat i fer-lo exclusivament peatonal i servit per transport públic efectiu
Written by roserbdn at 10 / 03 / 2011

Si però cal millorar el Transport Públic
Written by Núria H at 11 / 03 / 2011

Todas las medidas deben ir siempre acompañadas de otras alternativas. Es fácil ahogar al ciudadano y no poner a su alcance medidas que le den calidad de vida. Hay que atajar el problema pero siempre buscando soluciones.
Written by adevic at 11 / 03 / 2011

hi ha que facilitar el transport pùblic , el posar més zones blaves i multes majors en certa mesura perjudica a les persones amb menys recursos que no tenen o poden pagar un parquing i que son els més pejudicats i en alguns casos posiblemet al viure en zones pitjor comunicades tinguin més problemes de transport
Written by fcarceller at 11 / 03 / 2011

No és suficient ! Més aparcaments i que els propietaris paguin per tenir un espai per a moure's de forma comode i privada. No és obligat pas per llei tenir cotxe. Per tant els nostres impostos no han d'anar a promoure aparcaments al carrer gratuits. Vegeu exemples com Tokio...Paris...
Written by martimontanya at 12 / 03 / 2011

Però on està l'alternativa de transport públic que fa que de manera natural la gent prescindeixi del transport privat?
Written by joanantoja at 13 / 03 / 2011


5.3    La desigual distribució de les places d’aparcament al llarg del municipi fa que hi hagi zones amb dèficit i d’altres amb superàvit.

(48 / 63%)

(15 / 20%)

(5 / 7%)

(8 / 11%)
    
 
 Number of assessments : 76

Comments (3)
El problema no és la distribució de les places d'aparcament sinó la concentració demogràfica d'algunes zones, que obligaria a incrementar la concentració d'aparcaments.
Written by fduran at 05 / 03 / 2011

d'acord
Written by roserbdn at 10 / 03 / 2011

També m'inclino per pensar que té més a veure amb la densitat demogràfica. Però si els tècnics ho diuen...
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


5.4    Els resultats del treball mostren una ocupació molt elevada de les places d’aparcament lliure en la superfície analitzada. Aquesta situació s’agreuja als barris de Llefià i la Salut.

(51 / 67%)

(6 / 8%)

(1 / 1%)

(18 / 24%)
    
 
 Number of assessments : 76

Comments (4)
I en el barri de Coll i Pujol, al barri de S.Crist, a la zona de Lloreda amb S.Crits, etc... No tinc clar que aquest estudi hagi cobert tot Badalona.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

i el centre...
Written by AnnaP at 06 / 03 / 2011

y si ademas se suman los coches que la gente deja abandonados...eso deja aun menos plazas libres
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

no se quina es la superficie analitzada
Written by roserbdn at 10 / 03 / 2011


5.5    L’elevada demanda d’aparcament provoca un elevat nombre d’il•legalitats al municipi, especialment a la nit.

(64 / 83%)

(7 / 9%)

(2 / 3%)

(4 / 5%)
    
 
 Number of assessments : 77

Comments (4)
Aquestes "il·legalitats" es deuen al dèficit d'aparcaments. El què cal és regular l'ús d'algunes vies per la nit, habilitant alguns carrils per aparcament com es fa, per exemple, en algunes vies de l'Eixample barceloní.
Written by fduran at 05 / 03 / 2011

I de dia. Manquen aparcaments lliures en superficie. Cal aprofitar terrenys no utilitzats (siguin pùblics o privats), mentre no s'utilitzin per fer aparcaments. Cal fer aparcaments lliures ben conectats amb transport pùblic a les entrades de la ciutat.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

d'acord
Written by roserbdn at 10 / 03 / 2011

Aquest enunciat es contradiu amb el 5.3 A nievll general, a les zones residencials no hi ha cap que hi tingui superavit de places d'aparcament.
Written by Diego at 13 / 03 / 2011


5.6    Els pàrquings d’iniciativa veïnal han estat una bona solució a la manca d’estacionament a les zones més densament poblades de la ciutat (Llefià, La Salut).

(43 / 56%)

(9 / 12%)

(2 / 3%)

(23 / 30%)
    
 
 Number of assessments : 77

Comments (2)
Tambè en aquests barris hi han problemes per aparcar.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

aunque existen estos parkings, las calles siguen llenas de vehiculos mal estacionados; en La Salut, los coches siguen en las aceras, los pasos de peatones y las isletas; en Grup Verge de la Salut, despues de tantas mejoras, de las cuales ya se hizo la fiesta de celebracion y que aun no se han terminado, ya han tirado con los coches algun pivote para poder aparacar en la acera, no se si queriendo o no, pero nadie los ha vuelto a colocar
Written by recedi at 09 / 03 / 2011


5.7    Cal aprofitar l’extensa xarxa de transport públic i les estratègies d’increment de les zones de vianants i dels carrils bici per reduir l’aparcament en superfície i l’ús del vehicle privat.

(54 / 71%)

(18 / 24%)

(3 / 4%)

(1 / 1%)
    
 
 Number of assessments : 76

Comments (5)
Cal fer una política conjunta, però cal donar sol.lucions a tothom.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

Estoy totalmente de acuerdo
Written by adevic at 11 / 03 / 2011

Els vehicles privats són com ungas: ocupen tot l'espai disponibele. Totalmen d'acord en reduïr paulativament l'espai per reduïr l'aparcament en superficie dels vehicles. Hem de donar més espai a la gent i menys als vehicles
Written by Joanh at 12 / 03 / 2011

El que cal és fer més aparcaments.
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

Les propostes no van en una altre fase diferent de la diagnosi?
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


5.8    Hi ha una bona oferta de zona blava prop de les àrees comercials de proximitat.

(25 / 34%)

(37 / 51%)

(6 / 8%)

(5 / 7%)
    
 
 Number of assessments : 73

Comments (11)
Manquen aparcaments lliures.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

d'acord
Written by roserbdn at 10 / 03 / 2011

L'estrategia de zona blava no la crec adient per a foment de l'activitat comercial. La rotació dels vehicles que es l'objectiu no esta garantit i la promoció comercial via zona blava, tampoc.
Written by jsan at 08 / 03 / 2011

totalment d'acord, és un malson anar al centre a comprar només pensant en on aparcaràs, moltes vegades acabo girant cua i anant a un altre lloc
Written by roserbdn at 10 / 03 / 2011

Hi ha un exés de zona blava.
Written by ampaisaacalbeniz at 08 / 03 / 2011

Les zones blaves perjudiquen a les zones properes on no hi ha zona blava i els veïns i treballadors de la zona busquen aparcament.
Written by ccasado at 10 / 03 / 2011

Els veïns son els més perjudicats
Written by fcarceller at 11 / 03 / 2011

el que si es podria intentar es las zonas verdes
Written by C Prat at 11 / 03 / 2011

Hauria de ser zona verda, perque les zones comercials estan barrejades, i això és bó, amb zones residencials.
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

La zona blava dissuadeix, si vas amb cotxe, millor anar a un centre comercial on l'aparcament és gratuït.
Written by joanantoja at 13 / 03 / 2011

Les tarifes són molt cares.
Written by Ricardo Nabarre at 16 / 03 / 2011


 <<< Anar al portal                                                                                >>> Anar al bloc 6
 

General comments

veamos como no tengo coche no tengo ningun problema para aparcar mi problema son los vehiculos mal aparcados principalmente encima de las aceras
Written by nitus at 05 / 03 / 2011
lom que si se tendria que tener en cuentaes lo siguiente, en la C31 justo en sant roc donde se dispone de un aparcamento extenso se podria habilitar una zona señelizara para aparcar los camiones y de esta manera se ganaria espacio en las calles y se verian mas " limpias " visualmente y no como ahora que casi no ves la cera del frente
Written by nitus at 07 / 03 / 2011
A totes les barriades hi ha problemes d' aparacament, i si no veiu a la nostra Barriada de Canyadó a partir de les 22h.
Written by rosa maria at 10 / 03 / 2011
L'únic que tinc que afegir , es al respecta de les places d'aparcament municipals, que molta gent pensa que els preus son elevats i la gent no pot comprarles ni llogarles, i aixo afavoreix a que moltes places estiguin vuides, es tindrien que buscar formules per que quant mes places estiguin ocupades, menys espai públic estara ocupada per als cotxes.
Written by juanjose at 10 / 03 / 2011
Faltan zonas de estacionamiento (gratis o con un mínimo coste) en sitios estratégicos de la ciudad. La zona azul debería ser gratis los primeros 20 minutos. La construcción de aparcamientos subterráneos, ha llevado a veces y sin motivo la anulación total del estacionamiento exterior.
Written by adevic at 11 / 03 / 2011
Jo no puc entendre com a la Plana, a la vora del pavelló esportiu es permet l'estacionament de veghicles al damunt, normalment al vespre aquesta vorera està plena de cotxes, en canvi l'aparcament soterat està lliure. És l'exemple més clar de que aquesta ciutat no hi toca. I a més, hi ha la regidoria de districte a a cantonada.
Written by Alfons Lasso Rojas at 13 / 03 / 2011
Faltan zonas de estacionamiento (gratis o con un mínimo costes) es sitios estratñegicos de la ciudad. Se debe de pensar en los conductores que visitan la ciudad, no solo en los residentes. La construcción de aparcamientos subterráneos, a vecess y sin motivo ha llevado a la anulación total dl aparcamiento exterior
Written by José Maria Navarro at 13 / 03 / 2011
Habría que incrementar os aparcamientos subterraneos en el conjunto de Badalona. Para liberar los estacionamientos de superfície los aparcamientos subterraneos tedrian que disponer de un gran número de plazas de alquiler y estas ser rotativas y las de propiedad a precios asssequibles. Potenciar más el transporte público con más paso de frecuencia.
Written by Albert Borràs at 13 / 03 / 2011
Cal evitar es malmetin les voreres, amb els plans inclinats que s'han fet a moltes entrades a parkings particulats. Evidentmwent es facilita la entrada de vehicles, pero es dificulta o s'imposibilita el pas de vianants amb limitacions.
Written by jofello at 13 / 03 / 2011
Més aparcaments públics i privats per treure vehicles dels carrers.
Written by Alfonso Moya at 13 / 03 / 2011
No es retiren els vehicles abandonats amb la immediates reqerda (malgat les denúncies i avisos a la guàrdia urbana). Hi ha una major preocupació per sancionar els vehicles dits mal estacionats -no interrumpeixen el trànsit- i es permet als vehicles oficials incomplir la normativa del trànsit. Han tret aparcaments públics per convertir-los en privats (ENGESTUR empresa privada pública) Cada vegada paguem més per serveis que abans eren d'ús públic i gratuït. (POLÍTIQUES D'ESQUERRA)
Written by Miquel Navarro at 13 / 03 / 2011