PMU Badalona. Bloc 3: Transport públic
View the results for this forum   
You are viewing the results organized by item number. Order items by level of agreement.   

3.1    Les ampliacions recents de la xarxa de metro i tramvia han millorat la mobilitat en transport públic del municipi.

(69 / 83%)

(11 / 13%)

(1 / 1%)

(2 / 2%)
    
 
 Number of assessments : 83

Comments (6)
Cal ampliar xarxa metro/trambia, cal arribar a tots els barris.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

clar que ha millorat, però no a tots els barris
Written by AnnaP at 06 / 03 / 2011

Tenemos unos barrios muy, muy bien comunicados y otros carentes de mucha comunicación
Written by adevic at 09 / 03 / 2011

d'una part del municipi, mentre no es replantegi l'altra banda
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

Si, pero insuficiente.
Written by Antonio Portecero at 13 / 03 / 2011

Sembla obvi. Sinó, malament aniríem...
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.2    El metro que arriba al Centre de la ciutat i per primera vegada als barris de la Salut i de Llefià realitza una funció de connectivitat urbana.

(69 / 83%)

(11 / 13%)

(2 / 2%)

(1 / 1%)
    
 
 Number of assessments : 83

Comments (3)
Aquesta connectivitat ja es feia amb autobús i queden moltíssimes zones sense metro.
Written by fduran at 05 / 03 / 2011

... i metropolitana
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

connectivitat urbana i interurbana, també
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.3    Les estacions ferroviàries (metro, tren i tramvia) són accessibles a persones amb mobilitat reduïda.

(21 / 25%)

(45 / 54%)

(14 / 17%)

(3 / 4%)
    
 
 Number of assessments : 83

Comments (13)
El tren encara no ho és tot i que ja estan fent les obres.
Written by llorenc at 04 / 03 / 2011

gracias no estaba segura sobre este punto
Written by nitus at 05 / 03 / 2011

a Pompeu Fabra només hi ha un ascensor i sovint està espatllat
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

Al tren és dificil encara anar-hi amb un cotxet de nadó i conseguir pujar amb facilitat com ho fas a l´autobús. a Pompeu Fabra molta gent baixa amb ascensor quan podrien baixar a peu, i aquells que tenen mobilitat reduïda (cadires de rodes, cotxets, gent gran) es queden esperant turno. Cal també concienciar-nos als ciutadans sobre ètica i urbanisme.
Written by roserbdn at 09 / 03 / 2011

no s¡enten com en unes instalacions noves com Pompeu Fabra hi hagi nomes un ascensor de pujada i de baixada escales i mes escales, nomes un ascensor
Written by marta99cat at 10 / 03 / 2011

estan en obres a Renfe i cal pujar i baixar per unes escales que fan por, la gent gran tremola quan ha de pujar i no diguem si porten un carret de nen o carrida de rodes
Written by marta99cat at 10 / 03 / 2011

a Pompeu fabra quan el ascensosr està espatllat hi ha un greu problema per les persones ab problemes de mobilitat i majors
Written by fcarceller at 11 / 03 / 2011

Ja !! Ja !!! Ja !!! Només us dic que a Renfe vaig viure l'experiencia 1 vegada de tornar desde BCN amb dos nens petits, un en carreto. No cal que us expliqui els familiars de tots els polítics i directius de Renfe que em van passar pel cap.
Written by martimontanya at 12 / 03 / 2011

Històricament i fins a dia d'avui, aquesta afirmació no és vàlida per Renfe
Written by joan.talarn at 12 / 03 / 2011

no hace falta decir nada más
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

L'accessibilitat a les estacions ferroviàries es tidrien que valorar per separat, ja que presenten característiques específiques.
Written by Diego at 13 / 03 / 2011

Dir que la renfe a Badalona és accessible és insultant. Pel que fa al metro i al tram, un 10.
Written by joanantoja at 13 / 03 / 2011

Tramvia OK, Metro a mitges (l'accés a Pompeu Fabra és insuficient) i Tren totalment insuficient (fins que no acabin les obres)
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.4    La xarxa d’autobusos actual interna és densa i cobreix pràcticament tot el territori.

(29 / 35%)

(42 / 51%)

(9 / 11%)

(3 / 4%)
    
 
 Number of assessments : 83

Comments (12)
Cobrir un territori vol dir que a banda de connectar espais s'ha de tenir en compte la freqüència dels elements de connexió. Per tant, cobrir no esta cobert en molts casos.
Written by jsan at 08 / 03 / 2011

estic d'acord amb aquest comentari
Written by roserbdn at 09 / 03 / 2011

jo tambe estic d'acord
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

voldria saber el grau docupacio de la nova linea pompeu fabra can ruti es necessaria realment??
Written by marta99cat at 10 / 03 / 2011

voldria saber el grau docupacio de la nova linea pompeu fabra can ruti es necessaria realment??
Written by marta99cat at 10 / 03 / 2011

voldria saber el grau docupacio de la nova linea pompeu fabra can ruti es necessaria realment??
Written by marta99cat at 10 / 03 / 2011

hi ha barris de mobilitat reduïda que els festius no tenim transport públic com Sant Crist
Written by eslogi at 11 / 03 / 2011

Fa dos anys CCOO va fer un petit estudi sobre l'ús del transport públic per anar a ls feina als polígons de la ciutat, i el resultat era un ús molt baix, a causa de les freqüències indaqüades per les necessitats del món del treball, per poca oferta i per horaris inadeqüats. Si el TP no és util per anar i venir de la feina, no reduirem l'ús del vehicle privat, ni la contaminació, ni els riscos d'accidents, ni els col.lapses ni els problemes d'aparcament i de usurpació de l'espai públic per part dels vehicles privats.
Written by vtmaso at 11 / 03 / 2011

però això no és cap valor per si mateix, fins i tot pot ser negatiu.
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

D'acord
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011

La connexió amb autobús dels distrcites 2 i 8 és inexistent.
Written by Diego at 13 / 03 / 2011

Les freqüències s'haurien de millorar, així com els traçats de les línies, que tendeixen a donar moltes voltes o a passar sempre pel centre.
Written by joanantoja at 13 / 03 / 2011


3.5    També està garantida la connexió amb els municipis veïns, especialment amb Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs i Barcelona.

(52 / 63%)

(25 / 30%)

(1 / 1%)

(4 / 5%)
    
 
 Number of assessments : 82

Comments (5)
però amb horaris reduïts
Written by AnnaP at 06 / 03 / 2011

idem
Written by roserbdn at 09 / 03 / 2011

Hi ha linies, com la B24, que és extremadament llarga, i per tant el temps de recorregut fins la connexió amb Barcelona és excesiva. Caldria dividir.la en dos, i per exemple, entrar a Barcelona per el carril bus de la C-31
Written by Joanh at 12 / 03 / 2011

i sant fost i montgat no són veïns?
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

L'horari és desesperant i la ruta llarguíssima
Written by gvega at 13 / 03 / 2011


3.6    La connexió del transport públic amb el Maresme i el Vallès és suficient.

(11 / 13%)

(29 / 35%)

(29 / 35%)

(13 / 16%)
    
 
 Number of assessments : 82

Comments (8)
Amb el Mareseme sí. Però amb el Vallès és suficient? Crec que ningú va a terballar al Vallès en transport públic, no?
Written by llorenc at 04 / 03 / 2011

otra que no sabia
Written by nitus at 05 / 03 / 2011

A la nit és impossible anar o tornar del Maresme amb transport públic. I sobre el Vallès, quins transports directes hi ha?
Written by fduran at 05 / 03 / 2011

amb el Vallés la comunicació és totalment deficient. La B-500 pot ser positiva, si no destruim el nostre patrimoni natural
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

amb el maresme nom.es tenim el tren
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

amb el maresme el transport públic és deficient depenent dels horaris! a la nit, per exemple, és impossible tornar-ne, i mira que hi ha busos que fan bcn-maresme
Written by AnnaP at 06 / 03 / 2011

El transport públic ignora aquesta conectivitat. Quines actuacions, per exemple, en matèria de transport públic recullen les obres a la B-500? Un carril VAO i prou?
Written by Ricard at 09 / 03 / 2011

Amb el Vallès no és clara i poc freqüent.
Written by joanantoja at 13 / 03 / 2011


3.7    La xarxa d’autobús actual s’ha d’adaptar a la nova oferta de metro, potenciant la intermodalitat.

(74 / 89%)

(3 / 4%)

(2 / 2%)

(4 / 5%)
    
 
 Number of assessments : 83

Comments (2)
si, no te cap sentit tenir una alta freqüència de metros si després arribant a Badalona, t´has d'esperar mitja hora a que arribi el bus que et conecta al lloc on vols arribar
Written by roserbdn at 09 / 03 / 2011

Una altra vegada: Em sembla obvi
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.8    La millora de l’oferta dels serveis nocturns i la combinació dels inicis i finals d’horari amb la xarxa diürna permet que la prestació del servei es faci les 24 hores del dia.

(34 / 41%)

(31 / 37%)

(4 / 5%)

(14 / 17%)
    
 
 Number of assessments : 83

Comments (3)
Muchos grupos de jóvenes deben desplazarse caminando a y desde la zona de ocio, con las consiguiente molestias que producen a los vecinos con sus alborotos. Debería existir una rex específica de movilidad para esta zona, por molestias y por seguridad.
Written by adevic at 09 / 03 / 2011

No totes les líneis d'autobús funcionen els diumenges i els festius.
Written by Diego at 13 / 03 / 2011

Excepte en els autobusos nocturs del Maresme que no possen per Badlona, bé, passen per l'autopista però no paren. El transport públic hauria de ser el rei de la ciutat perquè és l'únic que e´s respectuós i sostenible. S'hauria d'anar cap a la utilització d'autobusos elèctrics que no fessin tan soroll.
Written by Alfons Lasso Rojas at 13 / 03 / 2011


3.9    La informació d’horaris i recorreguts que hi ha a les parades d’autobús és suficient.

(16 / 20%)

(40 / 49%)

(21 / 26%)

(4 / 5%)
    
 
 Number of assessments : 81

Comments (9)
Reconec que hi ha línies de bus que em costa entendre. Per exemple per anar a Montigalà des del Centre. No sóc un usuari intens de bus però tampoc em considero amb limitacions cognitives importants...
Written by llorenc at 04 / 03 / 2011

el sistema d'informació a l'usuari de TUSGSAL és nefast. des de les pantalles a les parades, la inexistència d'aplicacions pel mòbil, servei d'sms..
Written by rogermelcior at 05 / 03 / 2011

pot millorar amb l'informació del temps d'espera. Hi ha itineraris díficils d'entendre
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

Cal implementar un sistema gràficament auto-explicatiu que indiqui clarament en els mapes conexions de tots els transports, horaris etc, destinacions de l'A a la Z etc (model britànic)
Written by roserbdn at 09 / 03 / 2011

lo malo son las frecuencias, sobretodo en fin de semana
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

Hi ha gran necessitat de dignificar les parades. Espai suficient per la parada, marquesines cobertes pels usuaris, informació intermodal...
Written by vtmaso at 11 / 03 / 2011

en general, mai saps si t'has d'esperar molt. Bé, en caps de setmana si que ho saps: molt
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

Els panells electrònics rarament donen informació o informació completa. Pel que fa a les marquesines, durant els 5 anys que han durat les obres de la prolongació del metro, no s'han modificat per informar dels canvis que es van fer per desviar el trànsit.
Written by joanantoja at 13 / 03 / 2011

Els panells electrònics no funcionen moltes vegades, i és un servei insuficient si ho comparem amb els serveis que s'ofereixen a BCN (info via web o SMS)
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.10    El servei d’autobús en caps de setmana és insuficient per atendre la demanda existent.

(47 / 58%)

(18 / 22%)

(4 / 5%)

(12 / 15%)
    
 
 Number of assessments : 81

Comments (5)
els caps de setmana, si tens cotxe, mijor et quedas a casa
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

no ya tienes que esperar lo minimo 20 minutos y el sabado lo consideran como si fuera domingo (que se lo pregunten a todas las personas que trabajon o que hacemos las compras )
Written by nitus at 11 / 03 / 2011

Caldria millorar la presencia d'autobosos en les zones d'aoci nocturn, per incentivar l'us del transport public en lloc del vehicle privat
Written by Joanh at 12 / 03 / 2011

Sobretodo en sábado. En las calles donde está autorizado el estacionamiento de coches el autobús no se puede arrimar a la acera y es supernecesario que haya plataformas en las paradas.
Written by Antonio Portecero at 13 / 03 / 2011

Pels usuaris (pocs) que l'utilitzen, el servei és insuficient. Però entenc que hi ha d'haver un compromís entre oferta i demanda, per tal que no circulin molts busos buits (transport de ferralla)
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.11    La progressiva implantació de microbusos i autobusos mitjans ha permès la millora de la cobertura espacial, alhora que una adaptació a la demanda real dels serveis.

(40 / 49%)

(20 / 25%)

(2 / 2%)

(19 / 23%)
    
 
 Number of assessments : 81

Comments (3)
depen molt del estat de les parades
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

porque tardan tanto en abrir y cerrar las puertas de la tusa de la linea 5? es desesperante, sobretodo si tienes prisa
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

D'acord, si bé crec que caldria diferenciar molt més el que són rutes troncals (amb busos grans) per les vies principals i les rutes arterials (amb busos petits) per les vies secundàries
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.12    Tota la flota d’autobusos és accessible i està adaptada a persones amb mobilitat reduïda.

(25 / 31%)

(27 / 34%)

(14 / 18%)

(14 / 18%)
    
 
 Number of assessments : 80

Comments (8)
Això no és cert. Hi han molts autobusos que no tenen espais per cotxets de nadons i els conductors expliquen que el cotxet s´ha de plegar i deixar al davant (son les normes) i el bebé s´ha de treure del cotxet i portar en braços segut al seient que si que hi ha per mares/pares amb nadons. Això no té ni cap ni peus. Com has de treure a un nadó petit del cotxet, despertar-lo i amb una braç penjar-te´l del coll i l´altre fer malabarismes per plegar el cotxet? Ens cal millorar molt en aquest front...
Written by roserbdn at 09 / 03 / 2011

hay muchas tusas que no les funcionan bien las rampas para bajar las sillas de ruedas
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

Es evident que hi ha molt a millorar. No n'hi ha prou amb instalar els sistemes, cal que funcionen, cal que les parades siguin adeqüades, cal manteniment dels sistemes.
Written by vtmaso at 11 / 03 / 2011

Fa un mes hi havia un molt bon reportatge al Líniabadalona, que demostrava tot el contrari!
Written by joan.talarn at 12 / 03 / 2011

a voltes veig que les rampes no van
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011

Tota la flota d'autobusos està adaptada, però no sempre les persones amb mobilitat rduïda poden acedir, ja que a vegades no funcionen les rampes.
Written by Diego at 13 / 03 / 2011

S'hauria de respectar l'espai que té l'autobús per fer la parada, en especial per part dels cossos de seguretat (Guàrdia Urbana i Mossos) i sancionar els vehicles que cada dia l'ocupen.
Written by joanantoja at 13 / 03 / 2011

Algunes vegades les plataformes d'accessibilitat estan espatllades.
Written by Ricardo Nabarre at 16 / 03 / 2011


3.13    La majoria de les parades d’autobús són accessibles a persones amb mobilitat reduïda.

(13 / 16%)

(43 / 54%)

(15 / 19%)

(9 / 11%)
    
 
 Number of assessments : 80

Comments (2)
M´agradaria saber si els que han escrit aquesta afirmació s´han passejat amb una cadira de rodes/cotxet de nadó en hora de punta per les parades de Badalona. Els convido a que ho facin.
Written by roserbdn at 09 / 03 / 2011

en la mayoria de las paradas hay coches aparcados indebidamente, sobretodo en las situadas a pocos metros de una salida de colegio, la tusa ni siquiera puede acercarse,cuesta hasta subir y bajar con un simple carrito de la compra
Written by recedi at 09 / 03 / 2011


3.14    Cal adaptar la informació per a usuaris de l’autobús amb discapacitats auditives i visuals.

(72 / 91%)

(3 / 4%)

(4 / 5%)
   
 
 Number of assessments : 79

Comments (1)
SE debe efectuar un cambio en el concepto de la GUIA DE TRANSPORTE, pues la existente actualmente es para ingenieros.
Written by adevic at 09 / 03 / 2011


3.15    S’ha de millorar la velocitat comercial dels autobusos per a que sigui un transport competitiu.

(63 / 78%)

(10 / 12%)

(2 / 2%)

(6 / 7%)
    
 
 Number of assessments : 81

Comments (8)
Potser es podrien fer línies semidirectes, a l'igual que es fa amb els trens, que unissin punts separats de la ciutat.
Written by fduran at 05 / 03 / 2011

Aixó ha implicat que molts autobusos es saltin el semàfor en vermell.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

és molt dificil fer carrils bus a Badalona però poden haver tragectes amb poques parades als laterals de l'autopista
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

és un tema difícil ja que es veu condicionat principalment pel tràfic de la ciutat que no depen del conductor
Written by roserbdn at 09 / 03 / 2011

estaria molt millor aumentar las frecuencies
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

La freqüència, en primer lloc, i la rapidesa és la clau de l'èxit d'un bon transport públic.
Written by pereluna at 11 / 03 / 2011

Es cer. S'ha de millorar, i només es pot fer elaborant polítiques de mobilitat pública que ajudin a immobilitzar els vehicles privats per a la mobilitat quotidiana: feina, compres, estudi, nens a l'escola, etc. L'escala de prioritats haura de passar per: a peu, en bici, en transport públic i finalment, el cotxe privat.
Written by vtmaso at 11 / 03 / 2011

Totalment d'acord. I entenc que la causa principal és la del transport privat (embussos, estacionaments indeguts, ...), si bé també ens trobem amb el cas de les ambulàncies aturades al carril bus davant l'hospital
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.16    Existeixen trams de carrer que són conflictius per a la circulació dels autobusos i que fan disminuir la seva velocitat comercial.


(64 / 82%)

(7 / 9%)

(2 / 3%)

(5 / 6%)
    
 
 Number of assessments : 78

Comments (3)
el que mas conozco es la bd6, cuando se encuentra con bd26,ya estamos servidos, el otro dia fui a can ruti con taxis y subio por mestre breton, no hay semafaros ni otras tubsal no se si es factible.
Written by nitus at 05 / 03 / 2011

també motivats per poca disciplina de càrrega i descàrreega i estacionaments amb doble fila. Malgrat això bus més petits pot ser positiu
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

Totalment d'acord. En aquests trams no hi ha prou supervisió per part de les autoritats per tal que la circulació sigui més fluïda. Desconec si hi ha cobertura legal perquè els propis autobusos fessin fotos als vehicles infractors. President Companys, Via Augusta, Martí Pujol i Francesc Layret són dels més conflictius, apart de la zona propera a l'estació. Em sembla que les accions empreses a Sant Ignasi de Loiola i Rambla de Sant Joan han estat prou efectives.
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.17 Cal racionalitzar el traçat d’algunes línies que de vegades és poc lineal, cosa que prolonga massa el temps de viatge dels usuaris.

(70 / 89%)

(7 / 9%)

(2 / 3%)
   
 
 Number of assessments : 79

Comments (5)
Donada la tipología de Badalona, sería millor dispossar de microbus, per la majoría de línies. I els autobusos grans per linies lineals.
Written by Cesc at 05 / 03 / 2011

lo que hay que hacer es trazados mas inteligentes, y todo pasa por cumplir con unos horarios de paso, para poder hacer conexiones de una tusa a otra sin perder el tiempo tontamente, ya nos cuesta suficientemente caro como para que encima nos tomen el pelo
Written by recedi at 09 / 03 / 2011

Totalment d'acord. Hi ha alguna línia, BD1 , amb un traçat força complicat.
Written by pereluna at 11 / 03 / 2011

Trobo que hi ha molts autobusos que fan rutes molt semblants i en canvi a vegades per trajectes curts n'has d'agafar dos.
Written by gvega at 13 / 03 / 2011

D'acord. I en la línia del comentari que he fet en un punt anterior, crec que caldria pensar en la possibilitat de crear una xarxa troncal i una xarxa capilar interconnectades, si bé caldria que la gent s'adaptés al canvi d'haver de fer transbordaments. Les xarxes troncals (força linials) podrien ser amb tramvies, però ara com ara veig més factible que es faci en busos.
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011


3.18    El carril bus que hi ha a la ciutat és insuficient.

(52 / 65%)

(17 / 21%)

(2 / 3%)

(9 / 11%)
    
 
 Number of assessments : 80

Comments (4)
lo mismo se puede mejorar
Written by nitus at 05 / 03 / 2011

d'acord però tenim pocs carrers amples
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011

a Marti pujol es podria haver fet un carril bus en lloc de permetre que els cotxes aparquin a doble fila per recollir nens de lescola. Els que agafem el bus ens veiem perjudicats pels que comodament aparquen on volen
Written by marta99cat at 10 / 03 / 2011

a Marti pujol es podria haver fet un carril bus en lloc de permetre que els cotxes aparquin a doble fila per recollir nens de lescola. Els que agafem el bus ens veiem perjudicats pels que comodament aparquen on volen
Written by marta99cat at 10 / 03 / 2011


<<< Anar al portal                                                                                >>> Anar al bloc 4
 

General comments

La actual red de autobuses es CARA, LENTA en velocidad comercial y la mayoría de sus líneas muy LARGAS en su recorrido. Mientras no se mejoren estas tres realidades, los autobuses no cumplen con su objetivo y no serán competitivos con el transporte privado. En Badalona hay que crear la LINEA CIRCULAR en dos sentidos y fomentar el BUS BARRI con lanzadera al centro de la ciudad. Debemos ir encaminados a reducir el tiempo de frecuencia y conseguir que el tiempo de espera no supero los 5 minutos.
Written by adevic at 09 / 03 / 2011
totalmente de acuerdo, algun dia veremos esto cumplido?
Written by recedi at 09 / 03 / 2011
Visc al Barri de Canyadó, on la mitjana d' edat cada cop és major, la qual cosa comporta més contacte amb els mitjans sanitaris.L' altre dia una senyora gran em va comentar que tenia dificultats per arribar a Can Ruti.La seva mobilitat estava minvada i no tenia familiars que la poguessin fer arribar.Jo que hi treballo, vaig en cotxe particular, perquè és veritat que la connexió és complicada i lenta.Hauria d' agafar dos autobusos amb la consequent combinació d' horaris. Existeix la lìnea BD4 que va de Montigalà fins al Barri de Pomar que passa per Canyadó.Es podría allargar fins a Can Ruti?.
Written by rosa maria at 10 / 03 / 2011
Al centre hi ha parades amb tal aglomeració de línies que la circulació de vehicles i autobusos es fa molt complicada. A més, aquesta mateixa aglomeració fa que el carrer es faci malbé. Caldria racionalitzar el pas d'autobusos pel centre de la ciutat, mirant d'evitar l'acumulació de línies en una mateixa parada.
Written by ccasado at 10 / 03 / 2011
-Respecte al punt 3.3, em consta que al metro i al tranvia si, pero al tren se que s'estaven fent obres de millora i no se com esta el tema ara mateix. -Respecte al punt 3.6, amb el Maresme amb bus interurbà i el tren mes o menys resta cobert, però amb el valles crec que manquen enllaços directes amb les poblacions del valles i ni ha que donar molta volta per agafar els transport, masssa temps i una mica car.
Written by juanjose at 10 / 03 / 2011
Insistir en la prioritat per la mobilitat pública. Bon servei per als usos quotidians, restringir l'ús del vehicle privat, millorar la xarxa i promocionar el seu ús.
Written by vtmaso at 11 / 03 / 2011
Es possible reduir la contaminació de l'aire i de soroll que provoquen els autobusos? Falten parades per autocars (també són transport públic) que no provoquin col.lapses ni tinguin perill per als usuaris, moltes vegades infants i gent gran.
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011
Sobre la possibilitat de transport públic afegiria una altra pregunta relacionada amb algunes conductes incíviques per part dels usuaris dels cotxes i furgonetes que estacionen a les parades d'autobús i en els carrils bus.
Written by Diego at 13 / 03 / 2011
La red de autobuses es cara, lenta en velocidad y larga en su recorrido. Mientras no se mejoren estas tres realidades los autobuses no seran competitivos con el vehiculo privado. Hay que fomentar la "línia corcular" i el "bus Barri" con lanzadera al centro de la ciudad. Hay muchas líneas y en la mayoría el tiempo des espera es muy largo (se debiera ir hacia los 3 o 4 minutos como máximo). La información que existe en la "Guia del transporte" es para ingenieros (un usuario normal no la entiende). Se debe dar prioridad al sentido común.
Written by José Maria Navarro at 13 / 03 / 2011
Potenciar el microbús de barri y que algunas de las líneas mejoren su frecuencia en especial los sábados y festivos. Realizar un estudio para si ello es posible la creación de una linia de circuvalación y micro buses lanzadoa para unir las diferentes estaciones de metro de nuestra ciudad icluyendo la estación de tren. Potenciar el tranvía con su prolongación.
Written by Albert Borràs at 13 / 03 / 2011
La llançadora Pompeu Can Ruti hauria de millorar la freqüència amb la perspectiva d'aconseguir un metro lleuger o tranvia a Can Ruti. El transport públic s'ha de millorar i trballar per un pacte empresaris, administarció, sindicats perquè les movilitats obligades del treball, estudi, fos gratuït com a moltes ciutats europees com a forma per reduir l'ús del vehicle privat.
Written by Alfonso Moya at 13 / 03 / 2011
Cal fer un esudi seriós dels carrils bici i així millorar la velocitat comercial i els llocs de comunicació. Manca un servei de transport públic més eficaç, de menys capacitat que pugui arribar a qualsevol lloc de la ciutat o bé de els coroens metropolitanes. Manca de pàrkings disuasoris als afores de la ciutat on es puguin deixar els cotxes particulars i agafar el transport públic de mitjana i gran ocupació per moure's epr la ciutat o grnas pobles. No cal crear me´s infraestructures sinó optimitzar les que ja desposem, sense necessitat de pagar més pel que ja tenim, exemple les zones blaves, verdes, grogues, fins i tot ens pode inventar les liles, etc...
Written by Miquel Navarro at 13 / 03 / 2011
Coincideixo amb en Ramon Massip que falta analitzar els aparcaments per a autocars. Un punt neuràlgic és al Museu, que enlloc d'estacionar a Via Augusta ho podrien fer a Termes Romanes. També caldria analitzar com millorar els estacionaments d'autocars en els centres escolars, sobretot en vies principals com Martí Pujol. I també en relació a la contaminació atmosfèrica (es parlava que passessin a consumir gas) i acústica dels busos, aviam si es pot millorar.
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011
Recomano llegir la carta de resposta de TUSGSAL als redactors del "Estudio de movilidad al Centro Comercial El Corte Inglés Badalona" (pàgina 58). D'això se'n diu implicació ! A l'antiga web estava el document, i a la nova ara no el veig
Written by XavierVentura at 13 / 03 / 2011
Sería moy útil que la línea 04 se modificara el actual final en Pomar y pasara a ser en el Hospital de Can Ruti ya que así se evitaría el cambio de línea en La Morera principalmente para la gente mayor. Es una propuesta. Habría posibilidad de regular el paso de 29-30-31-22 a su paso por Canyado pués pasan de 3 o 4 y luego a esperar 15/20 minutos depende del día (gracias).
Written by Joan Arqué at 16 / 03 / 2011