PROCÉS DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA MONTSIÀ 2026
View the results for this forum   
You are viewing the results organized by item number. Order items by level of agreement.   

1) Impulsar la taula de concertació de tota la comunitat educativa, institucions i teixit productiu i associatiu per a garantir un pla educatiu innovador inclusiu al territori

(35 / 88%)

(5 / 13%)
  
 
 Number of assessments : 40

2) Elaborar un mapa de formació territorial (incloent tot tipus de formació per identificar gaps, oportunitats o duplicació de recursos)

(10 / 31%)

(12 / 38%)

(1 / 3%)

(9 / 28%)
    
 
 Number of assessments : 32

3) Impulsar la creació de les escoles de pares

(21 / 57%)

(12 / 32%)

(3 / 8%)

(1 / 3%)
    
 
 Number of assessments : 37

4) Impulsar l'educació emocional als centres educatius

(25 / 66%)

(12 / 32%)

(1 / 3%)
   
 
 Number of assessments : 38

5) Fomentar la cooperació com a valor clau, en detriment de la competició als centres educatius del territori

(15 / 52%)

(13 / 45%)

(1 / 3%)
   
 
 Number of assessments : 29

6) Incorporar noves metodologies més pedagògiques i eficients

(7 / 27%)

(18 / 69%)

(1 / 4%)
   
 
 Number of assessments : 26

7) Donar suficient autonomia als centres educatius per a què puguin escollir la metodologia que volen treballar

(4 / 17%)

(15 / 63%)

(2 / 8%)

(3 / 13%)
    
 
 Number of assessments : 24

8) Dissenyar la formació personalitzada en funció dels dons i singularitats de cada persona (CIMN)

(6 / 23%)

(16 / 62%)

(3 / 12%)

(1 / 4%)
    
 
 Number of assessments : 26

9) Impulsar l'educació per projectes a les escoles com a metodologia

(3 / 13%)

(18 / 78%)

(2 / 9%)
   
 
 Number of assessments : 23

10) Fer un pla de formació permanent del professorat dins de l'horari laboral

(15 / 75%)

(3 / 15%)

(2 / 10%)
   
 
 Number of assessments : 20

11) Incorporar professorat financiat des del territori, per baixar la ràtio alumne/professor per fer una atenció real a la diversitat

(7 / 30%)

(12 / 52%)

(4 / 17%)
   
 
 Number of assessments : 23

12) Incloure la figura del mediador

(1 / 5%)

(14 / 74%)

(4 / 21%)
   
 
 Number of assessments : 19

13) Incorporar a la comunitat educativa a la nova regulació horària

(1 / 5%)

(15 / 75%)

(4 / 20%)
   
 
 Number of assessments : 20

14) Identificar i recollir tots els actius culturals i naturals  del territori per a incloure'ls dins la formació educativa

(3 / 15%)

(12 / 60%)

(2 / 10%)

(3 / 15%)
    
 
 Number of assessments : 20

15) Impulsar una xarxa de centres culturals del territori per a què agendin les seves activitats a disposició dels centres educatius

(1 / 5%)

(13 / 65%)

(3 / 15%)

(3 / 15%)
    
 
 Number of assessments : 20

16) Visió global universalista, impulsar els esforços en els idiomes i la mobilitat internacional  (el cens d'estudiants com a eina per a identificar-ho)

(2 / 10%)

(14 / 67%)

(2 / 10%)

(3 / 14%)
    
 
 Number of assessments : 21

17) Vincular els centres educatius i les empreses a la formació ocupacional

(2 / 10%)

(15 / 71%)

(1 / 5%)

(3 / 14%)
    
 
 Number of assessments : 21

18) Detectar i potenciar feines o oficis que poden enfortir el territori (amb orientació professional de les opcions de futur)

(4 / 20%)

(13 / 65%)

(1 / 5%)

(2 / 10%)
    
 
 Number of assessments : 20

19) Reimpulsar la formació específica dins les empreses, monitoritzant el seu desenvolupament amb un bon tutoratge

(17 / 94%)

(1 / 6%)
  
 
 Number of assessments : 18


General comments

Encara que per l'horari de la reunió no vaig poder assistir hi estic interessada
Written by Maria josep at 17 / 11 / 2016
No vaig poder assistir, em coincideix l'hora de les comissions amb horari laboral, però hi estic interessada.
Written by Usuari dc337af6 at 18 / 11 / 2016
No
Written by Usuari edf86f44 at 18 / 11 / 2016
No
Written by Usuari b66a3507 at 18 / 11 / 2016
Ja comunicareu la pròxima reunió.
Written by Usuari 7b2da81c at 19 / 11 / 2016
Donar veu als infants
Written by Usuari 8a5fbff6 at 19 / 11 / 2016
La segona pregunta parla de duplicació de recursos. Estaria bé parlar també de pq tanta centralització dels estudis en els centres capitals de comarca VS la cohesió del territori q s'aconsegueix a la resta de poblacions amb l'oferta formativa q s'ofereix.
Written by Usuari 7e604c1b at 20 / 11 / 2016
La segona pregunta parla de duplicació de recursos. Estaria bé parlar també de pq tanta centralització dels estudis en els centres capitals de comarca VS la cohesió del territori q s'aconsegueix a la resta de poblacions amb l'oferta formativa q s'ofereix.
Written by Usuari 7e604c1b at 20 / 11 / 2016
Tots hem de tenir les mateixes oportunitats.
Written by Usuari 07c0782e at 20 / 11 / 2016
Fer partícips d'aquest projecte, representants polítics d'àmbit provincial, per recolçar les decisions que es puguin adoptar i fer-les una realitat.
Written by Usuari c0c3a3a3 at 21 / 11 / 2016
No m'ha resultat fàcil triar les més importants. Tot i això he escollit aquestes. Salutacions!
Written by Usuari 915f92b4 at 22 / 11 / 2016
bona feina
Written by Usuari 36f5dea8 at 25 / 11 / 2016
Fer una jornada territorial amb sortides professionals per als estudiants (Participació d'empreses innovadores, entitats culturals, negocis familiars d'èxit, centres de formació...). Fer un concurs d'idees als centres educatius "Imagina't les feines del Montsià al 2026".
Written by Usuari 5046a982 at 29 / 11 / 2016
Fer una trobada per a centres educatius de sectors productius del territori. Fer un concurs d'idees als centres educatius "Imagina't les feines del Montsià al 2026
Written by Usuari 5046a982 at 29 / 11 / 2016
Volia posar més opcions en verd, però ja no m'ha permés. Crec hi han moltes de les opcions que caldria també fossin prioritàries a més de les que he marcat.
Written by Usuari ad95192d at 30 / 11 / 2016
...
Written by Usuari 7d4345b5 at 03 / 12 / 2016
cap
Written by Usuari c73cddef at 19 / 12 / 2016