Cal inscriure's prèviament per participar en els blocs temàtics: 
Before assessing the forum, please answer the questions below
NOM I COGNOMS 
ADREÇA ELECTRÒNICA


<<< Portal                                                                                                                            

Us demanem que us posicioneu respecte les propostes que us proposem tot seguit, segons
el vostre grau d'acord.

INTRODUCCIÓ 

El foment i promoció del transport públic és un requeriment indispensable per tal d’assolir els objectius fixats pel Pla de Mobilitat, d’una mobilitat segura, sostenible, equitativa i eficient. Per tal que així sigui, s’ha d’augmentar l’atractiu del transport públic. El Pla proposa la reestructuració de la xarxa de transport públic actual, augmentant la seva optimització i la freqüència de pas i, alhora, millorar la qualitat per als passatgers en relació a la informació i a les instal·lacions de les parades.

 

1.1. Redissenyar la xarxa d'autobusos urbans amb recorreguts ortogonals, reservant alguns dels carrers cèntrics del nucli per a la circulació del transport públic i el trànsit veïnals.
Comments (16)
1.2. En una primera fase, ajustar i optimitzar els recorreguts de les línies urbanes d'autobusos L1, L2, L3, L4, L7 i VDX3, i instar l'ajust de les línies interurbanes B7, B8, A4 i A6.
Comments (12)
1.3. Millorar la competitivitat de la xarxa d'autobusos respecte del vehicle privat i adaptar la xarxa a les necessitats del transport públic: requereix convertir a doble alguns trams de la Rambla de Ribatallada, carrer de Francesc Moragas, avinguda de Rius i Taulet, avinguda de Lluís Companys ...
Comments (12)
1.4. Transformar els conjunt dels espais públics de l'entorn de l'estació de Sant Cugat en un centre intermodal accessible, connectat i segur: ampliació de voreres, millora de l'accessibilitat, senyalització ...
Comments (9)
1.5. Millorar la qualitat de l'aire de Sant Cugat reduint les emissions d'efecte hivernacle i els consums energètics de la flota d'autobusos urbans.
Comments (4)
1.6. Ampliar el nombre de parades d'autobús amb marquesines, amb informació relativa a la xarxa i els horaris, especialment en les parades amb més pujades.
Comments (7)
<<< Portal                                                                                                      >>> Bloc 2


General comments
Caldría una freqüencia de pas mès curta (en contes de 30 minuts, 15).
Written by Usuari a35ca1c0 at 05 / 10 / 2012
Caldría una freqüencia de pas mès curta (en contes de 30 minuts, 15).
Written by Usuari a35ca1c0 at 05 / 10 / 2012
Frecuencia el mes important i, recorreguts mes llógics que els actuals.
Written by Usuari d27a27c9 at 05 / 10 / 2012
Visc a Coll Favà i agafo el tren per anar a treballar, creu-ho per Francesc Macía a l'alçada del Monestir i passo per devant de la parada de la L3 (la que va a l'Escola Pinar), sempre veig a una persona que conec com puja. Quan arribo caminant a l'estació, veig passar el mateix bus amb la persona dintre, potser caldria plantejar-se com a Barcelona, un bus expres que fes un recorregut més directe, perquè si trigues el mateix caminant que amb bus perquè agafar-lo.
Written by Usuari a7f13822 at 07 / 10 / 2012
Cal autobusos en la línia que s'ha fet a BCN - de punt a punt. Evitant modificar els altres que ja fan la seva tasca.
Written by Usuari 94410c1a at 08 / 10 / 2012
M'agradaria que es replantejessin els horaris de la L3. Aquesta línia donaria servei a molts usuaris (alumnes de l'escola El Pinar) que no poden agafar aquesta línia ja que l'horari de pas tant d'arribada al matí com de sortida a l'escola és inviable. L'autobus arriba al matí a les 8h. quan les hores d'entrada a l'escola de la totalitat de l'alumnat és a les 9h. D'altra banda, a la sortida d'escola, actualment hauria de passar a les 17:08h. (la majoria dels dies ho fa abans d'aquesta hora) pel que els nens que el volen agafar ja no tenen cap opció i han de baixar caminant o cridar els seus pares perquè vagin a buscar-los. Com a mare de l'escola agraïria s'estudiés la possibilitat que a les hores de sortida aquest autobus passés aproximadament cap a les 17:15h. (ja que l'hora de sortida de l'alumnat és a les 17:05h.) on més de 30 alumnes podrien utilitzar el transport públic enlloc del privat. I és fes una nova proposta de l'hora d'entrada al matí (entre les 8:30-8:45h). Ajudarieu a molts pares i mares de l'escola i es milloraria la mobilitat urbana fomentant el transport públic.
Written by Usuari 22395727 at 08 / 10 / 2012
El recorregut del bus L4, per a les persones que van o tornen de l'escola de La Floresta no s'ajusta a les necessitats del barri, ni en quan a freqüència (només entrada i sortida de l'escola, no migdia ni resta del dia), ni en quan a recorregut. Es proposa que vagi en els dos sentits en horari d'entrada i sortida de l'escola. Tampoc hi ha connexió directa amb el barri de Les Planes, que te com a referent també l'escola de La Floresta.
Written by amayaorio at 09 / 10 / 2012
Caldria que el barri de les Planes estigués connectat amb l'Escola de la Floresta
Written by Marife at 10 / 10 / 2012
Cal mes frecuencia en contes de 30, que fos cada 15 minuts.
Written by Usuari c51a8f44 at 10 / 10 / 2012
Els plànols accessibles a la web no son fàcilment visibles i les propostes son molt genèriques. En tot cas, tot i el redactat dels documents del PMU exposats a la web, sembla que les propostes concretes que es fan al qüestionari estan dirigides a millorar el servei al centre del poble, que és no menys falta fa. I els barris perifèrics? I on està els estudis prèvis per veure on es genera més mobilitat i d'on ve aquesta? Tota la informació penjada a la web és insuficient.
Written by Usuari 4f1aa52a at 11 / 10 / 2012
El horario de la escuela La Floresta ha sido modificado de 8:30 a 8:45 y la salida de 16hs a 16:15 pero no se ha modificado el del autobus del barrio L4 q llega a las 8:25 y retirandose a las 8:33 con lo cual nos quedamos fuera en la calle y sin poder hacer uso de el para retornar tanto a los ferrocarriles como de vuelta a casa lo cual lo hacemos a pie y vigilando con estradas y salidas de vehiculos particulares y autocares lo cual a diario es una odisea
Written by Usuari 1a3191ff at 11 / 10 / 2012
Sant Cugat esta format per un nucleó central i diferents urbanitzacions aixo es molt difícil de ajuntar utilitzant no mes el transport public per tant no es pot retallar l'us del automòbil per que al final la gent no anirà al centre.
Written by Usuari a76cf9b3 at 14 / 10 / 2012
M'agradaria que el bus nit que va de Barcelona a Sant Cugat tingués una parada a Volpelleres. I el bus A4 també.
Written by Usuari 0c0eff67 at 16 / 10 / 2012
Seria bo que s'estudiessin les freqüències de pas d'autobusos com L3. El temps entre un autobus i un altre és de 1:30h. Com s'ha d'utilitzar la xarxa de transport urbà amb aquests temps de pas.
Written by Usuari a6566d74 at 17 / 10 / 2012
El centre comercial esta mal conectat amb el centre urba. Des de les 17.50h (L9) fins a les 19.25h (L7) nomes un autobús urba (L9) va al centre comercial! No creieu q es una mica insuficient coneixent la nombrosa demanda q te el centre comercial!
Written by Usuari 8d41a184 at 17 / 10 / 2012
falta conexions centre - centre comercial /poligon sant joan. molta gent treballa al polígon hi ha d'anar amb el cotxe si o si... Un bus nocturn directe bcn-sant cugat x quan no hi ha ferrocarril.
Written by Usuari 5982dba6 at 18 / 10 / 2012
Necesitamos con urgencia que Les Planes quede conectada con el colegio La Floresta, bien haciendo coincidir L5 (bus barri Les Planes)con la L4 (bus barri La Floresta)o cambiando horarios y paradas del la línea 3, con conexión directa con el colegio. Son muchos los niños que se han quedado fuera de Transport Escolar, por no poder pagarlo.
Written by Usuari c3124824 at 19 / 10 / 2012
Creo que la línea B7 hace una vuelta en torno a la estación de FGC de Sant Cugat un poco rara en la que pierde un montón de tiempo.
Written by Usuari bb1f8df6 at 19 / 10 / 2012
En el pla director de mobilitat i seguretat no està contemplat la manca de voreres accessibles en la majoria de carrers del districte de La Floresta i de les Planes. Les darreres actuacions de l'Ajuntament en carrers com carrer Diputació, avinguda Pere Planes, no han respectat la legislació vigent en materia de mobilitat i accessibilitat. Fa una any que es va produir un accident a l'av Verge de Montserrat, bolcat autobus L4, degut a la manca de voreres i l'Ajuntament no ha près cap mesura preventiva per evitar la repetició de l'accident.
Written by Usuari d0e5c383 at 22 / 10 / 2012
En el pla director de mobilitat i seguretat no està contemplat la manca de voreres accessibles en la majoria de carrers del districte de La Floresta i de les Planes. Les darreres actuacions de l'Ajuntament en carrers com carrer Diputació, avinguda Pere Planes, no han respectat la legislació vigent en materia de mobilitat i accessibilitat. Fa una any que es va produir un accident a l'av Verge de Montserrat, bolcat autobus L4, degut a la manca de voreres i l'Ajuntament no ha près cap mesura preventiva per evitar la repetició de l'accident.
Written by Usuari d0e5c383 at 22 / 10 / 2012
La freqüencia de pas es molt baixa i els panels informatius estan molts dies sense funcionar. El del Pont del diari no funciona des de l'estiu. El de l'estació de la Floresta des de fa mes de dues setmanes. El sostre de la parada situada a av Verge Montserrat cruïlla amb ctra de Vallvidrera esta força deteriorat.
Written by Usuari 84ed8281 at 22 / 10 / 2012
Caldria redissenyar les linies d'autobus, la seva utilitat i un recorrgut d'anada i tornada, no donar voltes concèntriques. No es tracta d'un bus turístic.
Written by peresoler at 24 / 10 / 2012

Any general comment?:



This forum has been assessed 446 times [Participate] [View the results for this forum]