<<< Anar al portal                                                                     

Us demanem que us posicioneu respecte les percepcions que us proposem tot seguit, segons el vostre grau d’acord o desacord.

 

SABIES QUE...

La necessitat d’una millor regulació i control de les zones de càrrega i descàrrega i la manca d’un aparcament de camions són les principals problemàtiques de la mobilitat urbana de mercaderies de Badalona.

6.1    La majoria de zones de càrrega i descàrrega són d’entre 4 i 13 metres (1 o 2 vehicles). L’horari predominant és de 9h a 13h i de 16h a 18h.
Comments (3)
6.2    La inspecció realitzada en zones de càrrega i descàrrega mostra una elevada mitjana de temps d’estacionament.
Comments (2)
6.3    La concentració de l’activitat industrial i de grans superfícies comercials en àrees pròximes als grans eixos viaris evita, en certa mesura, l’entrada de furgonetes i camions al nucli urbà.
Comments (3)
6.4    Les dimensions i l’activitat comercial i industrial de Badalona, fan palesa la necessitat de crear un aparcament per a camions que eviti que aquests vehicles aparquin a la via pública.
Comments (2)
6.5    S’ha detectat la necessitat d’una millor regulació i control de les zones de càrrega i descàrrega per evitar il•legalitats en els estacionaments.
Comments (2)
<<< Anar al portal        


General comments
no he sentit a parlar gens en el pla de mobilitat del tema dels camins escolars. També tindrem que tenir coneixement del que vindrà en els propers 6 anys. Hem refereixo alslaterals de l'autopista, la B-500, les noves consultes externes del hospital, prevenir una zona ample a prop del centre d'una zona de descàrrega amplia i concentrada
Written by jsoleramigo at 06 / 03 / 2011
Trobem a faltar un pla de millora real relatiu als camins escolars. L'Institut Isaac Albéniz ha treballat el seu projecte de camí escolar: ha realitzat una diagnosi i ha presentat un seguit de propostes de millora que es desglosen en 4 itineraris d'accés al centre i que inclouen aspectes de mobilitat relacionats amb la senyalització, la pavimentació, la neteja, la vigilància i la il·luminació. Podeu consultar el projecte presentat a la Regidoria de Medi Ambient durant el curs 2009-10 i el seu seguiment a l'enllaç http://www.ampaiesalbeniz.com/ Comissió Camí escolar.
Written by ampaisaacalbeniz at 08 / 03 / 2011
En la zona de Canyadó hem de conviure cotxes amb camions de gran tonelatge, movent-se o aparcats.Molt cops tenim dificultat de sortida i entrada al nostre Barri si surts de la B-20 perquè estan fent la càrrega o la descàrrega.Durant el dia tenim la dificultat de la zona del polígon industrial i les nits del cap de setmana dels locals d' oci.Estem ben distrets!!!!
Written by rosa maria at 10 / 03 / 2011
No conec exactament si es compleixen els horaris i si s'utilitzen correctament aqueste zones, pero amb les dades de la diagnosis i la meva experiencia com a repartidor a un barri de Barcelona semblant en linies generals , estic convençut de
Written by juanjose at 10 / 03 / 2011
No conec exactament si es compleixen els horaris i si s'utilitzen correctament aqueste zones, pero amb les dades de la diagnosis i la meva experiencia com a repartidor a un barri de Barcelona semblant en linies generals , estic convençut de que no es respecten ni horaris ni tipus de vehicles que aparquen en aquestes zones, un sogeriment personal, seria fer una mica mes de pressiò , via G.U als infractors.
Written by juanjose at 10 / 03 / 2011
Se ha de hacer un estudio riguroso de la ubicación, pues hay muchos comercios extendidos por toda la ciudad que carecen de estas zonas.
Written by adevic at 11 / 03 / 2011
M'agradaria comparar amb d'altres ciutats de semblant activitat el grau de mobilitat. La percepció que tinc és que com que no tenim bona conectivitat, bona accessibilitat, no ens movem. Quan hi ha necessitat, tant de sortir com per venir, aleshores tot grinyola. Quan hi ha la oferta, per exemple el metro, aleshores s'ens obre un munt de possibilitats.
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011
M'agradaria comparar amb d'altres ciutats de semblant activitat el grau de mobilitat. La percepció que tinc és que com que no tenim bona conectivitat, bona accessibilitat, no ens movem. Quan hi ha necessitat, tant de sortir com per venir, aleshores tot grinyola. Quan hi ha la oferta, per exemple el metro, aleshores s'ens obre un munt de possibilitats.
Written by ramon massip at 12 / 03 / 2011
També hi ha molta prepotència entre els conductors d'aquests vehicles.
Written by Alfons Lasso Rojas at 13 / 03 / 2011
Se ha de hacer un estudio riguroso y con sentido común en las zonas de carga y descarga. Hay muchos comercios extendidos por toda la ciudad que carecen de estas zonas.
Written by José Maria Navarro at 13 / 03 / 2011
Hace falta aumentar en algunas zonas el reservado de carga y descarga.
Written by Albert Borràs at 13 / 03 / 2011
Caldria educar, multar,..... per tal de que s'utilitzin les zones correctament. Es a dir que les utilitzi qui les ha d'utilitzar, que carregui o descarregui, que ho faci amb el temps estipulat,.... Tambe que els negocuis que claguin tinguin guals especials per aquest ús. Que s'habitin en les zones de vianants parkings de mercaderies amb carretons electrics, etc...
Written by jofello at 13 / 03 / 2011
en el centre s'hauria de regular més, sobretot pel que fa a la descàrrega en el carrer calonge Beranea.
Written by María Cané at 13 / 03 / 2011
Les mecaderies s'han de regular i fer-les preferentment de nit per no crear colapses a la ciutat. Al llarg del dia com fan la recollida de les escombraries.
Written by Alfonso Moya at 13 / 03 / 2011
La càrrega i descàrrega de materies, les planifiquen els empreses segons rutes L'Ajuntament ha de facilitar que això sigui possble sempre que no sigui un perjudici per la població. La recollida e els escombraries per els nits són una gran molèstia. Per què no e´s regula això? La limitació horària de càrrega i descàrrega ha de coincidir amb la d'obertura per a facilitar els descàrregeus. Caldria fer una ltre BLOC sobre l'interès municipal i els objectius que volen aconseguir amb aquestes mesures.
Written by Miquel Navarro at 13 / 03 / 2011
Més vigilància de la Guàrdia Urbana per vitar aquestes il·legalitats.
Written by Ricardo Nabarre at 16 / 03 / 2011


This forum has been assessed 375 times [Participate] [View the results for this forum]