<<< Portal                                                                                                                            

Us demanem que us posicioneu respecte les propostes que us proposem tot seguit, segons el vostre grau d'acord.

                                                                         INTRODUCCIÓ 

La Llei 9/2003, de la mobilitat, entre els seus objectius estableix polítiques de planificació i la implantació d’infraestructures sota criteris de sostenibilitat per, alhora, racionalitzar l’ús de l’espai viari: disminuint la congestió en les zones urbanes, potenciant els medi de transport més ecològics, millorant el transport de mercaderies, reduint l’accidentabilitat i gestionant l’aparcament com a eina de regulació de la mobilitat en vehicle privat. El Pla proposa...

 

4.1. Ajustar el traçat de la Ronda a l'est del municipi, i convertir el tram actual en un passeig connectant els barris de Roquetes i Coll Favà.
Comments (1)
4.2. Construir un vial de connexió entre el carrer dels Safareigs i la Rambla de Ribatallada, com a tram bàsic del sistema viari proposat pel PMU.
Comments (3)
4.3. Completar la Ronda al sud del municipi, amb un carril per sentit de circulació, entre la plaça del Rotary Internacional i el passeig d'Antoni Gaudí.
Comments (2)
4.4. Completar la Ronda al sud del municipi, amb un carril per sentit de circulació, des del carrer de Sant Crist de Llaceres, la Rambla de Ribera i, creuant la línia del ferrocarril, fins el passeig d'Olabarria.
Comments (1)
4.5. Millorar els accessos des de la xarxa viària territorial: construir un nou accés a l'AP7 des de Valldoreix, reordenar l'enllaç a l'E9 en el seu encreuament amb el camí de Can Gatxet com a nou nus principal d'accés i sortida, i potenciar l'avinguda d'Europa com aaccés i connexió principal amb Rubí.
Comments (3)
4.6. Millorar les connexions dels sectors d'activitat econòmica situats al nord de l'AP7 ambel nucli, amb un nou pont de connexió del barri de Coll Favà amb l'àmbit de Can Sant Joan.
Comments (2)
4.7. Ampliar l'oferta d'aparcament en calçada en zona blava i implantar noves reserves d'aparcament per a veïns en zona verda, fora de les zones de pacificació del trànsit.
Comments (5)
4.8. Ampliar l'oferta d'aparcament fora de calçada, construint sis nous aparcaments públics situats en els perímetres del nucli urbà i, també, a tocar de totes les estacions de ferrocarril.
Comments (9)
<<< Portal           


General comments
M´agradaria saber si tindran en compte els veïns que tenim cotxe, vivim en zona vianantitzada i no disposem d´aparcament a la finca ni en propietat. Cada vegada veiem més i més limitades les possibilitats d´aparcar!!!
Written by Usuari d4e9f485 at 28 / 09 / 2012
I´més que les veureu si amplien zones blaves i verdes. ja està bé com està. Allà on hi ha espai i on no hi ha gran activitat de càrreca i descàrrega i de gestions, cal mantenir les zones de lliure aparcament evitant l'interès purament recaptatori abusiu.
Written by Usuari 94410c1a at 08 / 10 / 2012
Els ciutadans que vivim als districtes i que ens veiem obligats a fer visites continues al centre per a diferents motius i necessitats, tenim veritables problemes per concordar l'aparcament amb el destí de les nostres visites, i això va en augment. No em refereixo al trànsit i a les hores punta sinó a les mancances de zones de lliure aparcament. No aparquem al centre per plaer sinó per necessitat. Altra cosa seria quan hi aparquem els dies de lleure i festes locals on volem participar de la vida del centre.
Written by Usuari a794a60d at 09 / 10 / 2012
A mi m'agradaria transitar pel carrer calvari de les Planes sense deixar-me el cotxe ja qeu està sense asfaltar.
Written by Usuari b51f9963 at 09 / 10 / 2012
demano les inversions per vianalitzar i millorar l'accés a peu, en bici i transport públic, no per construir més accessos en cotxe. cal prioritzar la mobilitat sostenible.
Written by mtomas at 10 / 10 / 2012
Proposo un Sant Cugat per vianants, com el Zermatt, a Suïssa [http://www.zermatt.ch/sp/page.cfm/zermatt-monte-cervino/ilegada/coche] on per accedir-hi es deixa el cotxe en un gran pàrking a les afores i només hi pots accédir amb vehicle elèctric o transport públic [elèctric, és clar]
Written by Usuari 0e372c4d at 10 / 10 / 2012
M'ha sorprés molt negativament que el barri de la Floresta no figurés més que en una de les preguntes dels 4 blocs. Hi ha alguna cosa prevista per millorar la mobilitat en aquest barri?
Written by Usuari 446232da at 11 / 10 / 2012
La informació penjada al web és insuficient. Totalment d'acord amb el comentari de prioritzar les inversions, afavorint primer els desplaçaments a peu, bicicleta i transport públic. A més facilitat pels cotxes, més cotxes. A més, s'ha de penjar en global, i no només afavorir el centre del poble. Tots vivim a Sant Cugat, no només els veïns del centre.
Written by Usuari 4f1aa52a at 11 / 10 / 2012
S'ha de millorar la mobilitat actual de sant cugat, hi ha molt transit i poques opcions per fer servir el transport public, sobretot amb les escoles. L'escola Thau queda molt mal comunicada tant amb autobus, carril bici o via peatonal.
Written by Usuari a229a338 at 11 / 10 / 2012
No es pot detectar cap ponderació específica de les necessitats i solucions possibles a barris com La Floresta
Written by Usuari 0c94147a at 15 / 10 / 2012
A la jerarquització de carrers del PMU, es cataloga de "Local" i no "Veïnal" al carrer Mina des de Sant Magí fins a final (direcció estació Vulpalleres). Aquest és un tram de carrer en què la distància entre façanes i el mateix carrer en si és molt petit per absorbir el trànsit que ja actualment està passant per ell. S'hauria de catalogar com veïnal (com el carrer Estapé que és molt més ample i amb voreres mes segures per als vianants) i reduir el trànsit que passa actualment per Mina, ja que és l'única entrada veïnal i alhora una sortida molt transitada cap a l'estació i autopista . Per això proposo invertir el tram final del carrer Estapé dirigint el trànsit no veïnal cap a carrers mes amples i repartir la carrega veïnal. O bé proposo canviar els actuals sentits de circulació del carrer Estapé i del carrer Mina fent que l'entrada al barri es faci des de Sant Magí pel carrer Estapé (molt mes ample) fins al final i el carrer Mina vagi en direcció contrària des del final fins a Sant Magí.
Written by Usuari fb6da288 at 19 / 10 / 2012
Seria necessari mesures reals de pacificació dels trànsit a tot el barri de La Floresta. A certs carrers centrals, com al pas de l'estació, la Plaça del pont del diari, el camí de l'escola, etc..., es circula molt i molt ràpid.
Written by Usuari 7da93241 at 19 / 10 / 2012
Moltes de les mesures que es proposen tenen un cost molt i molt elevat. Per poder participar els ciutadans ho hauriem de saber, per ponderar prioritats.
Written by Usuari 7da93241 at 19 / 10 / 2012
Estic d'acord amb la proposta de reduïr el trànsit per el carrer de La Mina. D´ençà que es van fer les darreres actuacions a Estapé La mina ha sortit perdent, i de llarg. Es un carrer petit i de voreres estretes amb obstacles de serveis eléctrics i de il·luminació. Dóna accés al vehicle privat de bona parta del barri així com trànsit alié que creua cap l' estació de Volpelleres i la AP7. No estaría de més tancar la sortida cap l'estació convertint-la en una altra entrada al barri alleugerint la càrrega al carrer de La Mina.
Written by Usuari cecadb89 at 19 / 10 / 2012
LA CALLE DE LA MINA YA TENEMOS BASTANTES COCHES PUES A NOSOTROS LOS VECINOS NOS HACEN PAGAR LOS IMPUESTOS POR ZONA RESIDENCIAL NO POR AUTOPISTA A VER SI ALGUIEN SE ATREVE A CAMBIAR LA DIRECCION DE LA CALLE PARA FRENAR UN POCO EL TRAFICO PUES LA ULTIMA VEZ QUE LO HICIERON SOLO LES DURO 1 DIA Y SI NO MIREN LOS ARCHIVOS QUE INTERESES HAY PARA NO QUITAR TRAFICO
Written by Usuari a916e214 at 20 / 10 / 2012
Caldria que els cotxes i altres vehicles que circulan per la carretera de Sant Cugat al Papiol, entre els Col.legits Catalunya i La Farga, no poguin correr tant i que facin els Stops. Si voleu es un bon lloc per recaptar, mitjasntçant multes, radar i altres elements disuassoris per els incivics.
Written by KIKOMARQUES at 20 / 10 / 2012
Estic d'acord amb la proposta de reduïr el trànsit per el carrer de La Mina. D´ençà que es van fer les darreres actuacions a Estapé La mina ha sortit perdent, i de llarg. Es un carrer petit i de voreres estretes amb obstacles de serveis eléctrics i de il·luminació. Es casi una carrera d'obstacles pasar amb un coxet de nen, es casi imposible s'ha de baixar i pasar per on van el cotxes. Dóna accés al vehicle privat de bona parta del barri així com trànsit alié que creua cap l' estació de Volpelleres i la AP7. No estaría de més tancar la sortida cap l'estació convertint-la en una altra entrada al barri alleugerint la càrrega al carrer de La Mina.
Written by Usuari 77752176 at 20 / 10 / 2012
Jo també penso que s'ha da prendre mesures per reudir el tràfic del carrer de La mina. Hi passen diariaments moltes families amb nens que s'han de tenir agafats per la mà o nens petits en cotxet, ja què per allà hi ha escoles i guarderies. Les voreres son estretes i amb molts obstacles (pals elèctrics, vegetació que sobresurt de les valles, etc). S'ha de tenir en compte tot això alhora de redissenyar la viabilitat de la zona
Written by Usuari e3ebcc73 at 21 / 10 / 2012
Se ha de evitar congestionar mas la calle La Mina 72-A. El incremento del tráfico pone en peligro la seguridad de los viandantes, especialmente por la presencia de uande las guarderías municipales. Se podría solucionar invirtiendo los sentidos de las calles La Mina y Estapé
Written by Usuari a282394b at 22 / 10 / 2012
Se ha de evitar congestionar mas la calle La Mina 72-A. El incremento del tráfico pone en peligro la seguridad de los viandantes, especialmente por la presencia de uande las guarderías municipales. Se podría solucionar invirtiendo los sentidos de las calles La Mina y Estapé
Written by Usuari a282394b at 22 / 10 / 2012
Se ha de evitar congestionar mas la calle La Mina 72-A. El incremento del tráfico pone en peligro la seguridad de los viandantes, especialmente por la presencia de uande las guarderías municipales. Se podría solucionar invirtiendo los sentidos de las calles La Mina y Estapé
Written by Usuari a282394b at 22 / 10 / 2012
Actualment la política d'aparcaments ha resultat bastant ineficaç, cal esmerçar eines pedagògiques per tal que s'utilitzin els aparcaments públics, aplicant uns preus disuassoris i públics, per altra banda hi ha un cert incivisme a l'hora d'estacionar el vehicle sobretot al centre urbà, carrer francesc moragues, cruïlla amb sant bonaventura i quatre cantons, així com el carrer Lluís Companys.
Written by peresoler at 24 / 10 / 2012

Any general comment?:



This forum has been assessed 574 times [Participate] [View the results for this forum]