<<< Portal                                                                                                                            

Us demanem que us posicioneu respecte les propostes que us proposem tot seguit, segons el vostre grau d'acord.


                                                                        INTRODUCCIÓ  

La pròpia morfologia i dimensions urbanes fan de Sant Cugat una ciutat amb les condicions idònies per el desplaçament a peu. El PMU, juntament amb el Pla d’accessibilitat, les Directrius Nacionals de Mobilitat i les recomanacions del PdM tenen com a objectiu d’augmentar els desplaçaments a peu. Per tal de millorar les condicions dels vianants i promocionar els desplaçaments a peu, cal dotar la ciutat de d’una xarxa accessible, segura, còmoda i senyalitzada, que permeti l’accés als principals centres generadors de mobilitat.

 

2.1. Ampliar l'àrea de preferència per a veïns i serveis als carrers limítrofs de la zona actual, a tota l'àrea compresa entre el carrer dels Safareigs, avinguda del Pla del Vinyet, avinguda de la Torre Blanca, passeig de Francesc Macià, passeig de Sant Magí i avinguda de Lluís companys.
Comments (6)
2.2. Millorar l'accessibilitat a la plaça de Lluís Millet des de les parades d'autobús als carrers de Martorell i dels Safareigs, i millorar les condicions de pas sota la via del ferrocarril que connecta amb el passeig de Valldoreix.
Comments (8)
2.3. Ampliar l'actual zona d'estar a la nova centralitat de Valldoreix, entre l'estació i la capçalera de la Rambla Mossèn Jacint Verdaguer.
Comments (6)
2.4. Reurbantizar i fer del tot practicable l'itinerari al llarg de l'avinguda del Baixador de Valldoreix.
Comments (2)
2.5. Millorar les condicions i fer del tot practicable els itineraris entre Rubí, l'Hosptital General, el sector d'activitats econòmiques Can Sant Joan... i el nucli antic.
Comments (6)
2.6. Reduir al màxim l'efecte de barrera que provoca el pas d'algunes infraestructures per la ciutat -viàries i ferroviàries-, millorant-ne la permeabilitat.
Comments (6)
2.7. Construir un nou pas per creuar la línia de ferrocarril a tocar de l'ETSAV, per enllaçar els barris de Can Gatxet i el Pla de la Pagesa amb el Parc Central.
Comments (2)
2.8. Organitzar un nou espai d'enllaç a l'avinguda de Rius i Taulet, per damunt de la línia de ferrocarril, que permeti connectar el Parc Central amb els barris de Sant Domènech i Coll Favà.
Comments (0)
2.9. Millorar els camins escolars, augmentant la seva seguretat i garantint la seva continuïtat, amb mesures de moderació del trànsit, senyalització ...
Comments (16)
<<< Portal                                                                                                     >>> Bloc 3


General comments
Al Plànol 7.4.1 de jerarquització de la xarxa viària es proposa que el passeig de sant Magí passi a ser de doble sentit. Trobo que s'hauria d'aprofitar l'avinentesa i fer el carrer Estapé, que es mes ample que el de La Mina, el que concentri el trànsit cap a l'estació de FGC de Volpelleres. Mina tindría que ser catalogat de xarxa veinal i no de xarxa local.
Written by Usuari ae7803a1 at 29 / 09 / 2012
Treballo al Poligon Can Sant Joan i visc a Coll Favà al carrer de Carles Riba, si agafo el pont (Amma-St. Cugat) com si anes al C.A.R., podria anar caminant, la veritat es que és una carretera molt transitada, gent que corre, uns altres amb bici.., però es una carretera i com a tal passan cotxes. Quan he anat haig d'anar amb molt de comte perquè no hi ha espai per als vianats i no sé si els cotxes en veuen. A part del C.A.R. hi ha l'Escola Viarò, Asepeyo...Ningú ha pensat a fer un camí perquè es pugui correr, pedalar i caminar sense perill. Tampoc és una carretera tan llarga si es fes un camí desde el pont fins al Car, no crec que suposés un import tant gran de diners. Si us plau tingueu en compte aquesta petició. Gràcies.
Written by Usuari a7f13822 at 07 / 10 / 2012
l'enllaç entre un costat i l'altre de la via de Terassa fins a l'ETSAV és essencial
Written by Usuari 94410c1a at 08 / 10 / 2012
Tot el barri de la Floresta te greus mancances en quan a la seva mobilitat i accessibilitat a peu. En el PMU de Sant Cugat no es fa cap esment d'aquesta problemàtica ni cap proposta de millora. És una greu mancanca.
Written by amayaorio at 09 / 10 / 2012
Tot i que els plànols accessibles a la web son de dificil lectura sembla que els itineraris per a vianants que es marquen al PMU de Sant Cugat, pel que fa al barri de la Floresta, no recullen el que son aquells punts que generen una gran mobilitat, com son tots els serveis públics (centres educatius, CAP, centres cívics, estació FGC, instal·lacions esportives) i les seves vies d'accés natural per als seus usuaris. No es pot fer una previsió de necessitats sense aquestes dades.
Written by amayaorio at 09 / 10 / 2012
Visc a Coll Favà, si agafo el pont (Amma-St. Cugat) quan vaig caminat es impracticable, i no diguem si vaig amb el cotxet del nen, he d’anar esquivant tots el suports metàl•lics de transit. Seria d’agrair que es fes un pas per a vianants suficientment ample per poder passar sense jugar-te el físic.
Written by Usuari 2c466091 at 10 / 10 / 2012
cal fomentar la vianalització al centre, sobretot al voltant escoles, com el CEIP Joan Maragall, per on passen molts cotxes de pujada pel Pg Sant Magí, amb molt risc per als infants. Sovint hi ha ensurts. Volem una mobilitat segura per als nostres fills.
Written by mtomas at 10 / 10 / 2012
Al barri de la floresta no existeixen les condicions necessàries per anar a peu: manca de voreres, voreres estretes, voreres brutes... Així mateix no existeixen camins segurs per anar a cap dels equipaments del barri i molt menys cap a l'escola: rotonda d'entrada molt perillosa, manca de desacceleradors en el camí d'arribada de l'escola,....
Written by Marife at 10 / 10 / 2012
Tot i que el PMU diu que vol prioritzar vianants i bicicletes, les propostes concretes que es formulen en aquest qüestionari van, majoritariament dirigides a afavorir la circulació en vehicle a motor, especialment al centre on és menys necessari. Estem repensant la ciutat per als cotxes o per a les persones?
Written by Usuari 4f1aa52a at 11 / 10 / 2012
La informació penjada al web és insuficient.
Written by Usuari 4f1aa52a at 11 / 10 / 2012
No s'aprecia cap actuación concreta a la rotonda d'accés als Túnels de Vallvidrera. La rotonda és molt perillosa tant pels vianants que volen creuar-al com per als vehicles, ja que no te com a finalitat reduir la velocitar i redirigir el tràfic, sino permetre un accés ràpid als Túnels, fet que confón als usuaris i provoca situacions perillosas i accidents.
Written by Usuari 8ad50e1c at 15 / 10 / 2012
De la introducció feta s´extreu que "Per tal de millorar les condicions dels vianants i promocionar els desplaçaments a peu, cal dotar la ciutat de d’una xarxa accessible, segura, còmoda i senyalitzada, que permeti l’accés als principals centres generadors de mobilitat". Doncs bé, la situació del CEIP La Floresta és escandalosa: amb 400 alumnes i en funcionament des de 1979, l´accés és difícil degut a la manca de connexió segura amb les centralitats del barri (estació de ferrocarril, etc), l´existència d´una rotonda perllossíssima sense semàfors ni passos zebres adients de connexio ràpida amb els tunnels de Vallvidriera, un accés en forma de coll d´ampolla al camí de can pagan (que coneix l´Ajuntament, qui disposa d´un informa de l´AMPA des de fa més d´un any suggerint i afirmant la possibilitat d´una expropiació urgent per l´ampliació del perillós accés), així com voreres insuficients,manca d´itineraris en bicicleta, etc... Esperem que el pla de mobilitat afronti aquesta realitat abans que hi hagi una desgràcia a solucionar llavors per hospitals i jutjats...
Written by Usuari 0c94147a at 15 / 10 / 2012
Per prioritzar es podria prendre les diferents centralitats i anar estenent les millores.
Written by Usuari 131b8e33 at 16 / 10 / 2012
Al carrer Buscarons i en general a total La Floresta Alta tocant L´Arrabassada de La Floresta, No hi han voreres i tens que caminar per la calçada amb tot el trafic de cotxes que ni han per aquest carrer a fi de poder arribar a l´estacio del la Floresta (30 minuts) o al Ceip la Floresta.
Written by Usuari 22adb03b at 20 / 10 / 2012
Canvi d'ubicació de la parada de taxis del carrer Andana al carrer safareigs, dignificar la parada amb marquesina, panell informatiu i seients pels usuaris. Fer accessible la plaça de Lluís Millet amb el carrer Safareigs i Villà per a persones amb mobilitat reduïda.
Written by peresoler at 24 / 10 / 2012

Any general comment?:



This forum has been assessed 614 times [Participate] [View the results for this forum]